پکیج تضمینی تکنیک های سئو برای رشد سریع سایت

فقط با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان 


خوش آمدید

 

بازدید کننده محترم ، این سایت یکی از سایت های زیر مجموعه گروه سئو کار ، می باشد .

برای اینکه این صفحه دیده بشه ، از تمامی تکنیک های سئو برای افزایش بازدید سایت ، استفاده شده است . این تکنیک های سئو براساس جدید ترین شیوه ها و الگوریتم های موتورهای جستجو گرها طراحی شده اند.


مکانیزم تضمین سئو سایت

در این صفحه ، از عبارت سئو سایت تضمینی ، یا تضمین سئو سایت ، استفاده شده است. شاید نظر بعضی از همکاران سئو کار در مورد سئو تضمینی ، مثبت نباشد. ولی از دیدگاه گروه سئو کار ، اگر همه اصول سئو برای یک سایت بطور صحیح اعمال شده باشد ، امکان دادن تضمین برای سئو سایت ، وجود خواهد داشت.


وقتی صحبت است تضمین سئو ، بمیان می آید ، در آنصورت باید مراحل سئو سایت ، بطور قدم به قدم و اصولی طی شود. برای کاهش پارامتر زمان انجام سئو ، می بایست یک سری اقدامات سئو بطور موازی انجام شود که در پکیج آموزش تضمین سئو سایت ، آموزش داده می شود.



یکی از فاکتورهای مهم در سئو ، تولید محتوای مفید و متفاوت و مورد نیاز کاربران مختلف در آن حوزه کاری می باشد. لذا با توجه به اینکه هدف اصلی این صفحه ، ارائه خدمات سئو سایت ، به سایر سایت های تازه تاسیس و نوپا می باشد ، ما در تلاشیم در طول مدت کوتاهی ، باعث رشد سایت شما بازدید کننده محترم در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل و بینگ شویم.


پکیج تضمینی تکنیک سئو با نام پکیج لایت سئو

این پکیج تکنیک سئو ، با نام پکیج لایت سئو ، نامیده شده است . برخلاف نام این پکیج که از نام سایت Lightseo.ir گرفته شده است ، قرار است این پکیج سئو بصورت تضمینی ، با شتاب و سرعت بالا ، باعث رشد سئو سایت شما شود.


ارزان ترین پکیج تضمینی تکنیک سئو سایت

پکیج تضمینی سئو سایت تهیه شده توسط گروه سئو کار ، جزء ارزان ترین پکیج تکنیک های سئو سایت در ایران می باشد. این پکیج تکنیک های سئو ، برخلاف سایر پکیج های تکنیک سئو عرضه شده ، فقط شامل محصولات آموزشی نمی باشد . بلکه علاوه بر آموزش سئو حرفه ای و تخصصی ، شامل سلسله جلسات مشاوره سئو تخصصی و حرفه ای جهت بهبود وضعیت سئو سایت می باشد. علاوه بر مجموعه آموزش تخصصی سئو و مشاوره حرفه ای سئو سایت ، این پکیج تضمینی تکنیک سئو شامل تعدادی از خدمات تخصصی سئو می باشد که در زیر شرح داده شده است.


دلیل ارزان بودن پکیج تضمینی تکنیک سئو سایت

متاسفانه طی ماه های اخیر ، با توجه به تحریم ها و مشکلات اقتصادی عموم مردم و پایین بودن میزان فروش کسب و کارها، به ویژه فروش و درآمد سایت های اینترنتی و همچنین با هدف سرویس دهی بیشتر به صاحبین کسب و کارهای اینترنی نوپا و تازه تاسیس ، گروه سئو کار اقدام به تولید و عرضه این پکیج تکینک های سئو سایت با قیمت 100 هزار تومان نموده است. قطعا ارزش واقعی خدمات ارایه شده در این پکیج تضمینی سئو سایت ، بیشتر از این مبلغ می باشد. ولی هدف اصلی این گروه ، جذب بیشتر مشتریان خود بوده و ما اعتقاد داریم ، حمایت مادی و معنوی از سایر کسب و کارها در دراز مدت باعث رشد و بهره وری بیشتر متقابل خواهد شد.

 

خرید پکیج آموزش سئو سایت

پکیج لایت سئو ، یک پکیج آموزش سئو سایت ، مشابه پکیج های آموزش سئو که در سایت های آموزش سئو ، عرضه می شود ، نیست .

پکیج لایت سئو ،  یک پکیج کامل سئو ، شامل مشاوره سئو ، آموزش تکنیک های سئو سایت و خدمات دیگری همچون ارائه بک لینک و آنالیز سئو سایت ، می باشد.


محتویات این پکیج تضمینی تکنیک سئو

بعضا در اطلاع رسانی سایت های خدمات دهنده سئو سایت ، مشاهده می شود مبلغ خدمات سئو بابت 1 یا 2 کلمه کلیدی آسان و متوسط برای قرار گیری در صفحه اول گوگل آنهم پس از 6 الی 8 ماه کار سئو مداوم روی سایت ، مبالغی بین 3 الی 8 میلیون تومان ، محاسبه تعرفه و قیمت خدمات سئو سایت ، اعلام می نمایند. از نظر ما این مبالغ و زمان تعیین شده برای تضمین قرارگیری در صفحه اول گوگل ، به هیچ وجه منطقی نبوده و سئو کار فوق از تجربه کافی و لازم در زمینه سئو سایت ، برخوردار نمی باشد.




با دریافت این پکیج تضمینی تکنیک های سئو

شما در کمتر از 3 ماه

تعداد قابل توجهی از کلمات کلیدی متنوع

به صفحه اول و دوم گوگل خواهید برد




راه کارهای کلی ارائه خدمات سئو از طریق خرید پکیج تکنیک های سئو تضمینی

پس از خرید این پکیج تضمینی تکنیک سئو ، در ابتدا توسط مشاور سئو و کارشناس سئو گروه سئو کار ما ، سایت شما بطور کامل مورد بررسی دقیق از جنبه های مختلف رعایت اصول سئو قرار می گیرد تا نقاط ضعف و ایرادات احتمالی موجود در سایت به شما گزارش داده شود. سپس در طول مدت یک ماه با ارایه آموزش های لازم به شما ، تلاش می شود تا مشکلات سئو سایت برطرف شده و جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو ارتقاء یابد.

 

همچنین تکنیک های لازم جهت افزایش بازدید های واقعی و ارگانیک به سایت شما در قابل این پکیج به شما آموزش داده خواهد شد.


مزایای استفاده از پکیج تضمینی تکنیک سئو سایت


1- مشاوره سئو رایگان برای خریدار پکیج ، با هدف بررسی وضعیت سئو سایت و راهنمایی جهت بهبود وضعیت سئو سایت مورد نظر خریدار پکیج فوق.


2- مجموعه آموزش های با ارزش در خصوص نحوه بهبود وضعیت سئو سایت با هدف افزایش اعتبار دامنه سایت و افزایش بازدید ارگانیک از سایت. (شامل اقداماتی که یک سئو کار باید برای بهبود سئو سایت و افزایش بازدید از سایت انجام دهد)


3- ایجاد حداقل 50 بک لینک دوفالو (DoFollow) در سایت های ایرانی و با رتبه قابل قبول به مدت دو ماه .
این بک لینک ها ، قطعا باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو و سایت های رتبه سنجی می شود. ارزش واقعی بک لینک های دو ماهه در داخل این پکیج ، مبلغ 500 هزار تومان برای هر ماه می باشد. ولی به عنوان بخشی از خدمات سئو در این پکیج با هدف رشد سایت مورد نظر خریدار پکیج ، ارایه می شود.



ارزش واقعی مشاوره سئو در پکیج تضمینی تکنیک های سئو

همانطور که در بالا اشاره شده ، یکی از گزینه های خدمات پکیج لایت سئو ، ارایه مشاوره تخصصی و حرفه ای سئو سایت است . ارزش واقعی این سلسله جلسات مشاوره سئو به اندازه خرید صدها پکیج آموزشی عرضه شده در سایت های آموزش سئو می باشد.

شما در این جلسات مشاوره سئو ، تجربیات عملی و عینی سئو کاران گروه سئو کار را در مدت بسیار کوتاه دریافت خواهید نمود و بدون نیاز به یادگیری سایر پکیج های آموزشی دیگر ، تواناتی سئو کردن سایت خود را بدست خواهید آورد. این تکنیک های سئو شامل انواع تکنیک های سئو داخلی و سئو خارجی سایت می باشد.

لازم به ذکر است که خدمات مشاوره سئو برای خریداران این پکیج ، بصورت پشتیبانی آنلاین تا زمان بهبود وضعیت سئو سایت خریدار ، ادامه خواهد داشت .



چرا باید پکیج تضمینی تکنیک های سئو را بخرم ؟

اهمیت دریافت خدمات سئو برای همه سایت ها ، امری ضروری و حیاتی است. حال اگر مدیر سایت یا طراح سایت نکات مربوط به سئو سایت را بدرستی اجرا کرده باشد و سایت جایگاه قابل قبولی در موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ داشته باشد ، قاعدتا نیازی به خرید این پکیج سئو نیست. ولی اگر سایت شما رتبه و جایگاه مناسبی در جستجو های گوگل ندارد ، پس سایت شما نیاز به دریافت خدمات سئو می باشد.

این پکیج تضمینی تکنیک سئو ، شامل مجموعه ای با ارزش از خدمات سئو سایت آنهم بصورت تخصصی و حرفه ای می باشد. با مقایسه اولیه با سایر تعرفه های سئو در سایت های دیگر ، متوجه مناسب بودن قیمت این پکیج می شوید. مبلغ این پکیج سئو بر اساس خدماتی که در قالب این پکیج سئو ارایه می شود ، بقدری مناسب است که ارزش ریسک کردن را برای هر مدیر سایت یا طراح سایتی را دارد.


قیمت گذاری خدمات سئو سایت در دیگر سایت ها

تقریبا در اکثر سایت ها، هزینه خدمات سئو بصورت ماهانه محاسبه می شود.

دسته بندی خدمات سئو سایت در عموم سایت  ها و شرکت های سئو کار ، در قالب پکیج هایی با عناوین برنزی ، نقره ای ، طلایی ، الماسی و گنجینه ، نامگذاری شده اند. این تقسیم بندی ها برجسب پارامترهایی همچون، میزان سختی کلمه کلیدی ، تعداد کلمات کلیدی که در قرارداد موظف به بهبود رتبه شان هستند ، تعداد بک لینک سازی ، تعداد ریپورتاژ آگهی و سایر خدمات سئو داخلی و خارجی قابل اجرا برروی سایت کارفرما ، صورت گرفته است.

معمولا حداقل قیمت پکیج اولیه 3 میلیون تومان و حداکثر 25 میلیون تومان محاسبه شده است. نکته جالب توجه این تعرفه و قیمت گذاری خدمات سئو سایت در این سایت ها ، مدت قرارداد و تعهد مدت زمان لازم برای رسیدن به صفحه اول گوگل می باشد که معمولا حداقل 3 ماه تا 10 ماه پیش بینی شده است. همچنین بسته به تعداد کلمات کلیدی مورد نظر کارفرما این مبالغ بسیار بیشتر محاسبه خواهد شد. بطوریکه مبالغ اعلام شده بالا معمولا برای  1 الی 2 کلمه کلیدی بوده و بسته به سختی کلمات نرخ ها تقسیم بندی شده اند.




چگونه پکیج تضمینی تکنیک های سئو سایت را سفارش دهم ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید پکیج تضمینی تکنیک های سئو سایت یعنی پکیج لایت سئو، کافیست با شماره موبایل 09920492297 از طریق تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ، تماس بگیرید. طی این تماس ضمن آشنایی بیشتر طرفین و تبادل اطلاعات در مورد مشخصات سایت مد نظر شما ، مراحل خرید پکیج تکنیک های سئو و نحوه بهره مندی شما از خدمات سئو شرح داده شده ، توسط کارشناسان گروه سئو کار راهنمایی لازم ارایه خواهد شد.


توجه مهم


از آنجائیکه ، میزان عرضه این پکیج تکنیک های سئوتضمینی دارای محدودیت منابع و زمانی می باشد. لذا علاقه مندان به خرید این پکیج تضمینی تکنیک های سئو سایت ، می بایست سریعتر نسبت به ثبت سفارش خرید از طریق مراحل ذکر شده در بالا ، اقدام نماید.